This is my personal blog yg memuatkan kisah2 tentang saya dan sekeliling saya.If you like what i'm writing, keep reading and do come again.Thanx:)
RSS

Berjaya Pun

hye everybody.cewah.speaking london konon.. yg sebaiknya....

assalamualaikum semua..kakak2, adik2, abang2 sekalian (konon ramai je yg baca)

adess penat sungguh, rasa nak patah pinggang semua ada. mcm la buat keje berat sgt. pdhal dok mengadap lappy je gara2 nak tukar background blog ni. tak berfaedah langsung aktiviti aku. kalau ada sape2 yg perasan, background ni dh lain kan. gigih ni aku cari2, tukar2, edit lagi. yg lama tu cm kolot je. ngee. maklumla yg tu cilok yg asal. aku kan bru je berkecimpung dlm blog. dulu tu buta blog skit.. haha

yg baru ni dh tak de dh muka aku interframe kat header blog. buat menyemak je kan. muka kalau mcm ratu cantik tak pe gak kan. ni setakat muka seposen je tak yah la interprame. ngaa. aku suka mngutuk diri sendiri. so org lain tak yah kutuk ek. haha. sungguh kurang keyakinan diri btl.

aku pun dh sakit2 pinggang duduk je ni. so nak cau dulu la.. nk berblogwalking plak. promote blog. kena duduk ngadap bnda ni gak. bkn berjalan btl pun. ngeh3

daaa..

0 comments: