This is my personal blog yg memuatkan kisah2 tentang saya dan sekeliling saya.If you like what i'm writing, keep reading and do come again.Thanx:)
RSS

Yang Ku Mahu!!!

Kebosanan melanda. Entah apa mau buat. Entry kali ni sedikit bosan dan sedikit merepek tapi aku nak post gak. So dh mmg lumrah aku yg kuat berangan ni, aku nak update sikit tntg apa yg aku slalu berangankan. Kira aku mcm buat wish list la ni tentang apa yg aku suka dan idam2kan selama ni. Mana tau kot2 ada secret admire yg nak hadiahkan kat aku.. agagaga ..Gila perasan aku. Dan dgn penuh rasa kebosanan, aku tlh berjaya merajinkan diri aku mengedit gmbr2 yg diangankan. Ni first time aku buat bnda yg krg berfaedah ni.. ngeee. Check it out.



1.Beg yg ku impikan.Entah bila aku mampu beli yg ori.Harga pun beribu.Uhuk.Yg ciplak leh la.
2.Yg digemari oleh wanita2 termasuk aku.Walaupun aku dh cukup tinggi tapi suka jgk pakai bnda ni.Dah berlambak pun nk tambah lg.Oh perempuan!!!
3.Lappy oh lappy.Dlm keadaan aku yg menganggur ni tak dpt la aku nak tukar lappy
baru.Yg lama ni dh bagai retak menanti belah.Ecece.Ntah betul ke tak peribahasa tu.
4.Dreamland.Aku sgt suka laut,pantai,sungai dan seumpama dgnnya.Terasa damai di hati.
Oh rasa mau ke Bali..Ada sesiapa mahu sponsor???
5.Harum mewangi.Nak yg mahal je.One drop tak main la.Tapi pakai jgk.heee
6.Mekap oh mekap.Ni brand channel.Tak pernah try lg sbb harga dia mak ai..Tepek2 pun
muka aku cmtu gak. ngeee
7.Fossil.Aku mmg suka jam brand ni. Design dia cun2 tapi jam aku pakai takat beli kat
pasar mlm je.Ngaaa.Dh keje aritu bru pakai yg mahal skit.Tak la mahal mana pun.
8.Istana impian. Konon2nya nak beli rumah sndri mcm ni.Pastu nak wat home deco sndri.Cita2 dulu nk jd arkitek tapi entah mcm mna tiba2 terjadi akauntan.Sbb tgn keras nak lukis plan kot.(alasan je tu)Las2 bermainla dgn nombor smpai sakit otak.


And lastly seperti gmbr diatas ni adlh salah satu impian aku.. ngaaa. Gedik plak. Siapa yg tak nak kawen kan walaupun tak de calon lg skang. Aku bkn desperate ok. haha. Cuma keinginan tu ada la jgk especially bg aku yg sdg meningkat usia ni. Bkn tua ok. Matang. Matang ke aku. Perangai mcm kanak2 riang je lg ni. Whateva.

Mesti korg ingat aku ni materealistik, brandedstik(ntah wujud ke tak perkataan tu), dan shopaholistik. Aku mmg suka shoping tapi tak la shoping semua yg branded je. Yg atas tu keinginan je tapi kena tgk kemampuan la kan. Kalau tak mampu tgk pun jadi la kan mcm aku buat ni.. ngeh3

Sampai sini dulu entry aku kali ni.. Daaa

p/s: maafla gmbr ats tu kcik skit. tak blh nak bsrkan. tak blh ke aku yg tak reti.. ngaaa

0 comments: