This is my personal blog yg memuatkan kisah2 tentang saya dan sekeliling saya.If you like what i'm writing, keep reading and do come again.Thanx:)
RSS

Ting Tong

Salam semua..

Finally selepas slalu sgt baca blog orang, maka terciptalah blog sendiri. Minat dh lama tapi disebabkan terlalu bnyk komitmen yg perlu diselesaikan(konon2nya la) maka niat utk buat blog ni pun terbantut. Bila dgn rasminya dh sebulan aku jadi pengangur berjaya ni(ada jgk penggangur yg berjaya ek.haha) barulah ada masa nak corat coret kat sini. Saja je suka2 buat blog ni utk mngisi masa lapang smbil aku cari2 kje dan sambil2 meluahkan rasa dan berkongsi cerita..utk first entry ni aku nk cite serba skit la tntg aku. Kalo korang x nak tau pun buat2 ambik tau je la..ngeee

About me..

Nama aku kalau ikut dlm ic nadirah. Tapi jarang sgt org pggil aku dgn nama tu. Slalu org panggil aku nana. Family aku pun mmg pggil aku cmtu sejak aku dilahirkan. Mana dtg nama tu aku pun x tau. time skolah dulu membe2 pggil aku nad. Macam2 la org pggil. Nana la nad la dira la. Apa2 la. Janji jgn pggil yg bkn2 dh la. Umur aku tak penting kot nk bgtau. Aku baru abis study hujung taun lps. So blh agak2 la brapa umur aku. Tentang life aku skarang ni aku skang dok umah je.. abis blaja ada la dh stengah taun kot.. so skang tgh tggu job la. Dulu elok2 keje aku benti. Skang dok la umah smntara tggu job lain. Agak bosan la sbb tu aku ada masa berblog2 ni.. tu je la utk masa ni. Panjang2 nnt bosan lak kan.. tggu entry aku yg seterusnya. Adios.

0 comments: