This is my personal blog yg memuatkan kisah2 tentang saya dan sekeliling saya.If you like what i'm writing, keep reading and do come again.Thanx:)
RSS

Aktiviti Kurang Berfaedah Tapi Menyeronokkan

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Sari berita penting. Eh silap. Ni bkn berita tapi nak cerita.Semalam aku jalan2 wat blogwalking.Sambil2 tinggal komen tu aku terjumpa sesuatu yg wat aku tertarik .Ini bkn gosip panas ye. Aku yg sememangnye tak de pekejaan try la explore benda tu. Maka hasilnya buat aku sasau jap. Haha. Apa benda tu?? Ce tgk kt bwh ni...




Cik nana jd makcik ke opah ni~~

Ada ke patut..20 taun akn dtg konon2 jd cmni la..skang 24.maknanya bila 44 nntla.. Mula2 tgk aku rasa nak guling2 gelak. Tgk lama2 jd seram lak. Haha. Muka cam kedut2 pastu kembang skit. Mata plak cam momok..Pasni aku nak pakai SK II la.Mencegah lebih baik dr menerima kenyataan.Hoho..

Tu yg pertama.yg kedua, aku jumpa benda alah ni plak.



versi bb boy



versi bb gurl

Sape la yg mencipta bnda ni kan. Lg skali aku tergelak. Ni baby jadian namanya. Kombinasi muka aku ngan ehem2..haha.pelik je muka bdk2 ni. Yg pempuan cm ganas. Yg laki cam auw2 je. Muahaha

Las skali utk memenuhi koleksi kemerepekan dan kesasauan ni. Sila rujuk gmbr di bwh




comey x bb i??

Wewitt…Hasil gabungan muka aku dan zack efron, jdla bb kat ats tu. Plg comey kan antara smua tu. Haha. Perasan skit kat sini. Tu je nak share. Ni maknanya aku mmg betul2 bnyk masa lapang. Hoho. Sesape yg nak try, sila2. Utk suka2 aja~~

2 comments:

~suNshiNe~ berkata...

kenapa nampak terlalu tua...alat tu mesti dah rosak..ha3..kalau mcm tu sekarang kena makan ulam byk2 la..he3..

akuzle ayu berkata...

dik, tang babies tuh ala2 sama jeks smer....hahahahh... tp tang tua tuh mcm ok juger...akak pon nk wat n3 psl neh...eheheheh